Kvamme Associates er et nytt selskap etablert for å fremme integritet i kampen mot korrupsjon, bestikkelse, hvitvasking av penger og andre typer uredeligheter.

Målet er faktaoppdagelse og årsaksanalyser av trusler mot organisasjoner og demokrati samt forebyggende tiltak gjennom omfattende kompetanse innen økonomiske kriminalitetsutredninger, Anti-Corruption Compliance, inkl. FCPA-spørsmål og overvåkning av overholdelse av verdensbanker og hvitvasking av penger.

Drivkraften til Kvamme Associates er å levere erfaringsbasert rådgivning underbygget av virkelige opplevelser fra oppdrag som er utført nasjonalt og internasjonalt.

Helge Kvamme

Helge Kvamme er grunnlegger av Kvamme Associates, et nyskapende og erfaringsbasert rådgivningsselskap etablert for å fremme integritet og forebygge og håndtere risiko knyttet til alle typer uønskede hendelser, korrupsjon og hvitvasking.

Kvamme har omfattende myndighets- og virksomhetsbakgrunn og har ledet nasjonale og internasjonale etterforsknings-, granskings- og compliance-oppdrag med bakgrunn i sine roller som etterforskningsleder (KRIPOS/ØKOKRIM), hvitvasking- og utredningssansvarlig (DNB) og leder for granskings- og compliance-avdelinger innen revisjon (PwC) og advokatvirkomhet (Selmer). Kvamme er medstifter av Antikorrupsjonskonferansen og norsk delegat til ICC Corporate Responsibility and Anti-Corruption Commission.

– Livslang erfaring har lært oss;
integritet er avgjørende

Let’s talk!

Den første konsultasjonen er gratis.